nu 12°
Weerbericht Delden
lichte regen
02:00
11°
onbewolkt
05:00
11°
lichte regen
08:00
11°
lichte regen
11:00
13°

Klik hier om alle zoekresultaten te bekijken >

U bevindt zich hier:

home

>

nieuws

>

38 jarige deldenaar aangehouden voor mishandeling buurvrouw

Terug

Burenruzie escaleert aan St. Annabrinkstraat in Delden

Een conflict over een erfafscheiding is aan de St. Annabrinkstraat in Delden is op zaterdag 25 juni flink uit de hand gelopen. Een 76-jarige vrouw verklaarde door haar 38-jarige buurman te zijn mishandeld. De vrouw was met haar hoofd op de grond terecht gekomen en werd overgebracht naar de huisartsenpost om medisch onderzocht te worden. Zij deed tevens aangifte waarop de politie de 38-jarige buurman heeft aangehouden op verdenking van zware mishandeling. Hij is na verhoor in vrijheid gesteld. Ook de dochter van de 76-jarige vrouw werd aangehouden voor vernieling van een ruit van de woning van de buurman. Ook zij is inmiddels weer op vrije voeten. 

De aanleiding van het incident is een erfafscheidingsconflict tussen de buren. De politie stelt nog een nader (buurt)onderzoek in naar het conflict en de mishandeling.

advertenties

26 jun 2016

“Ik vind het jammer, dat mensen denken met geweld wat op te lossen.”

Mies 26-06-2016 @ 13:29 | 0 | rapporteer

Reageren

26 jun 2016

“Een duwtje geven en iemand komt net verkeerd terecht is dat geweld?

Misschien dat er meer aan de hand is maar ik kan me niet voorstellen dat iemand van 38 iemand 76 totaal in elkaar slaat..”

John 26-06-2016 @ 13:52 | 0 | rapporteer

Reageren

26 jun 2016

“Gezien de hele voorgeschiedenis denk ik dat het verhaal toch iets anders in elkaar steekt!
Niet gelijk veroordelen aub...”

Bennie 26-06-2016 @ 14:24 | 0 | rapporteer

Reageren

26 jun 2016

“Nou vertel je verhaal, is het voor iedereen duidelijk !!!”

Ben 26-06-2016 @ 16:15 | 0 | rapporteer

27 jun 2016

“altijd mooi he die pers..... klakkeloos overnemen wat in een standaard pers berichtje staat. Er is nogal een verschil tussen zware mishandeling en met het hoofd op de straat gekomen. Kan op duizend en 1 manieren gebeurd zijn.

Wat nou als die 76 jarige als een dolle tekeer gaat naar die man toe en hij probeert weg te lopen, wordt belaagd en hij weert zich af, waarbij ze struikelt over de rollator.

Ben bang dat dit een gevalletje zuster Helena is. Een uit de hand gelopen situatie, waarbij wederom niet tijdig is ingegrepen.

Trouwens ook een fijne dochter. Zal je kind maar zijn.”

Peter 27-06-2016 @ 11:52 | 0 | rapporteer

Reageren

27 jun 2016

“Hallo Peter je bent zeker familie, leuk verhaaltje heb je hier bedacht maar in mijn ogen heb je geen eigen
rechter te spelen, zal mooi worden als iedereen er maar op los slaat als het je uitkomt, en over die dochter
dat kind heeft groot gelijk als het voor je ouders opkomt.”

Martin 27-06-2016 @ 13:15 | 0 | rapporteer

27 jun 2016

“Peter, wat is er feitelijk niet waar aan het artikel dan?

Feit: Een conflict is flink uit de hang gelopen
Feit: De vrouw heeft verklaard te zijn mishandeld.
Feit: Het hoofd van de mevrouw heeft de grond geraakt
Feit: Mevrouw is overgebracht naar de huisartsenpost
Feit: De vrouw heeft aangifte gedaan van een feit (welke valt onder zware mishandeling)
Feit: De politie houdt de man aan op verdenking van hetgeen waar de vrouw aangifte van heeft gedaan (zware mishandeling dus)
Feit: De man is na verhoor weer vrijgelaten

Zomaar wat feiten uit het artikel. Ik lees vooral dat de man gewoon op vrije voeten is, waarbij ik dan zelf invul dat er van zware mishandeling geen sprake is geweest en dat de politie dit ook zo heeft gezien...

Feitelijk gezien, denk ik dus dat dit een heel erg correct en niet oordelend artikel is geweest die mij als lezer precies van de juiste informatie voorziet.


Jouw aanval op 'de pers' in deze is dan ook volledig onterecht en te wijten aan je eigen invulling of gebrek aan (tijdelijke) mogelijkheid tot begrijpend lezen.



Dit alles dus los van inhoud, ik was er niet bij, ik ken de mensen niet...maar dit artikel is volledig objectief en vrij van oordeel.”

Jeroen 27-06-2016 @ 13:34 | 0 | rapporteer

27 jun 2016

“Martin, ik ben zeker geen familie...... en idd niet voor eigen rechter spelen. Helemaal mee eens.
Je vindt het wel goed dat de dochter een raam ingooit. Sterjker nog, je geeft haar zelfs groot gelijk omdat het voor haar ouders opkomt.

Het enige wat ik zeg, dat er volgens mij het verhaal niet zo zwart wit is, zoals in het berichtje beschreven staat. Er staat niet hoe die mevrouw met haar hoofd op de straat is gekomen. Vervolgens staat er wel dat er sprake is van zware mishandeling.”

Peter 27-06-2016 @ 13:36 | 0 | rapporteer

Reageren

28 jun 2016

“Zoals ik hierboven al schrijf. Er staat helemaal niet dat er sprake is van zware mishandeling. Er staat dat de man aangehouden is op verdenking van zware mishandeling, daar is geen woord van gelogen. Begrijpend lezen is ook een kunst Peter. Even tot 10 tellen en lezen wat er nu werkelijk staat in plaats van boos reageren op steekwoorden uit en tekst.

Als iemand onterecht aangifte doet van zware mishandeling tegen jou...dan wordt jij mogelijk ook aangehouden op verdenking van zware mishandeling. Dat zegt niet dat er ook werkelijk sprake van zware mishandeling is...”

Jeroen 28-06-2016 @ 09:58 | 0 | rapporteer

28 jun 2016

“Voor de familie K. is een appartement geregeld in het rusthuis, wat een waardeloos volk.”

wim 28-06-2016 @ 07:44 | 0 | rapporteer

Reageren

28 jun 2016

“dat mensen van de krant zo kunnen liegen, ik vind het schandalig!”

johan 28-06-2016 @ 16:30 | 0 | rapporteer

Reageren

28 jun 2016

“Wat is dan wel het werkelijke verhaal JOHAN?”

John 28-06-2016 @ 16:39 | 0 | rapporteer

Reageren

01 okt 2017

“ik heb inmiddels begrepen dat het jonge gezin Delden heeft verlaten, verschrikkelijk dat oude mensen dit een jong gezin aan kunnen doen!”

Jeroen 01-10-2017 @ 21:56 | 0 | rapporteer

Reageren