nu 18°
Weerbericht Delden
geheel bewolkt
05:00
17°
geheel bewolkt
08:00
19°
zwaar bewolkt
11:00
23°
matige regen
14:00
22°

Klik hier om alle zoekresultaten te bekijken >

U bevindt zich hier:

home

>

nieuws

>

getuigen gezocht van bijna aanrijding aan nieuwsstraat in delden

Terug

Getuigen gezocht van bijna aanrijding aan Nieuwstraat in Delden

De politie is op zoek naar mensen die getuige zijn geweest van een bijna aanrijding aan de Nieuwstraat in Delden. Op woensdagochtend reed een donkerblauwe Mercedes met Duits kenteken tussen 11.45 uur en 12.00 uur bijna een inwoonster uit Delden van de fiets. De bestuurder van de auto kwam uit de richting van het spoor en de fietsster uit tegengestelde richting. De auto verleende geen voorrang bij het afslaan richting Peperkampweg. De vrouw op de fiets kon de auto maar ternauwernood ontwijken. De politie doet de oproep omdat er mogelijk sprake was van opzet. 

De politie roept buurtbewoners op om zich te melden als ze iets gezien hebben. Ook waren er bouwvakkers in de omgeving aan het werk die mogelijk getuige zijn geweest. Achter de blauwe Mercedes reed ook een andere auto waarvan de bestuurder iets gezien kan hebben.

advertenties

24 maa 2016

“Iets verder op is een winkel zitten misschien dat die camera beelden heeft?”

John 24-03-2016 @ 22:25 | 0 | rapporteer

Reageren

24 maa 2016

“Er woont iemand met donkere Mercedes met Duits kenteken in de straat dus zou daar eens beginnen...”

A 24-03-2016 @ 22:28 | 0 | rapporteer

Reageren

24 maa 2016

“De politie zal ook wel weten om wie het gaat. Neem aan dat de getuigen nodig zijn voor de bewijsvoering.”

bram 24-03-2016 @ 23:06 | 0 | rapporteer

Reageren

25 maa 2016

“De persoon die een donkerblauwe Mercedes met Duits kenteken heeft woont daar.
Enkele maanden geleden is onze zoon precies hetzelfde overkomen, sterker nog hij is achter na gereden. Heel beangstigend voor hem. Dan wordt het door de wijkagent afgedaan met dat de jongen zelf uitgedaagd zal hebben. Inmiddels meer van dit soort verhalen gehoord. Hoop dat de getuigen zich snel zullen melden, zodat er goed en genoeg bewijs zodat de dader bestraft kan worden.”

Angelique 25-03-2016 @ 08:47 | 0 | rapporteer

Reageren

25 maa 2016

“Vele van deze acties gehoord.
Overkomt je zoiets meld het dan bij de wijkagent !! Alleen bij vele meldingen kan/gaat er iets tegen gebeuren !!”

Peter 25-03-2016 @ 14:00 | 0 | rapporteer

Reageren

25 maa 2016

“Hoe is het mogelijk dat deze ziekelijke persoon de hand boven het hoofd word gehouden? Mensen treiteren en bedreigen die in zijn buurt komen en vervolgens heeft het slachtoffer hem geprovoceerd?
Hoe is het mogelijk dat hij al jaren rondrijd met een Duits kenteken terwijl algemeen bekend is dat ie in Nederland woont?
Is de gevestigde orde bang voor hem?”

Toon Nijland 25-03-2016 @ 16:03 | 0 | rapporteer

Reageren