nu 13°
Weerbericht Delden
lichte regen
14:00
16°
lichte regen
17:00
15°
lichte regen
20:00
14°
lichte regen
23:00
14°

Klik hier om alle zoekresultaten te bekijken >

U bevindt zich hier:

home

>

nieuws

>

noodlanding duitse luchtballon in buitengebied delden

Terug

Noodlanding Duitse luchtballon in buitengebied Delden

Rood Zwart heeft op zondagmiddag een punt overgehouden aan de wedstrijd met Markelo. Het duel op sportpark Scheetheuvel eindigde in 3-3. Ook halverwege stond er een gelijke stand op het scorebord (2-2). De Deldenaren keken lange tijd tegen een achterstand aan maar wisten vlak voor het einde alsnog een verdiend punt veilig te stellen.

Later meer.

advertenties

08 mei 2016

“Waar waren die andere 98 dan?”

henk 08-05-2016 @ 11:04 | 0 | rapporteer

Reageren

09 mei 2016

“Dit is een gasballon, en dus geen warme luchtballon en wat die zogenaamde noodlanding betreft...die is redelijk normaal te noemen.”

Rudy 09-05-2016 @ 23:25 | 0 | rapporteer

Reageren

10 mei 2016

“Straf dat een normale landing zonder enig probleem meteen door "ooggetuigen" wordt afgeschilderd als als een noodlanding waarbij nog net niet het rampenplan moest afgekondigd worden.... Buiten de mooie foto's is het verhaal erachter belachelijk en ongegrond!!!”

Dirk 10-05-2016 @ 13:04 | 0 | rapporteer

Reageren

11 mei 2016

“Dirk, ik weet niet wie je bent (misschien wel een van de meevarende van de gasballon) maar voor een leek als ik qua gasballonnen verliep dit landen alles behalve soepel. Ik probeer verslag te doen door mijn ervaringen op dat moment te vertalen. Ik zie en ervaar dus dat deze landing niet goed ging. Mijn inziens is hier dus niets belachelijks of ongegrond aan.”

Han Brinkcate. 11-05-2016 @ 20:57 | 0 | rapporteer

Reageren

12 mei 2016

“Han, Je geeft zelf al aan dat je een leek bent. Dus mischien had je beter even kunnen informeren (bijvoorbeeld bij de piloot) voordat je allerlei verhalen de wereld in hielp. Waarvan je achteraf moet concluderen dat het verhaal toch niet iets anders is dan dat jij het interpreteert .”

Joke 12-05-2016 @ 16:29 | 0 | rapporteer

12 mei 2016

“Misschien zat er het verkeerde gas in de ballon?”

Bennie 12-05-2016 @ 20:30 | 0 | rapporteer

Reageren